Dryinn valla bebeklerde hiç duymadım ama bu bir hastalık adıda trikotolomani dürtü kontrol bozukluğu aynı hastalık bende var küçükken başladı 5 yaşındaydım kaş kirpik yolmayla başladı sonra saç bacak nerde ne tüy varsa en çokda kirpik yolardım bu yüzden ne gözümde kirpik ne kaşımda kaş nede kafamda saç kalmadı tedavi gördüm 12 sene iyileşemedim tedaviyi doktorlar artık bıraktı kullandırmadıkları ilaç kalmadı 25 yaşındayım hâlâ kirpik saç kaş yolmaya devam ediyorum çok kötü bi hastalık tamamen psikolojik bi hastalık sizin bebiş çok daha küçük ama umarım inşallah ilerlemez sizde kızın cıslayın e diyin pis diyin bıraksın yoksa gerçekten durdurulamaz bi hâl alıyor