ecemm-6161 Hanım kardeşlerim var mo böyle olan ayyyyy öldüm daaaa 😂 5 gecedir o üstünü açtıkça ben örtüyorum o acıyor ben kapatıyorum bi de uykusunda gülüyor küçük bey kahkaha atıyor 😂 hııı diye kızıyorum 💁🏼♀️🤦🏼♀️😂😂 hosuna gidiyor beyfendinin
Sblsrgnsn ecemm-6161 benim oglumda hic sevmiyor battaniye surekli açıyor o yuzden uyku tulumu kullaniyorum cok rahat oluyor
Deletedmom78654 ecemm-6161 iki kızım var ikisinde nefret ediyor üstlerine bişey örtmemden artık saldım bende ne haliniz varsa görün diyorum 😊
eSved ecemm-6161 bizim ki hissetti yeterki donerken ayağına dolansin hemen uyanir zaten iyiki uyku tulumu diye bişey var inan
ecemm-6161 Sblsrgnsn Canım evim cok sucak zateb aslınsa alıcaktan uyku tulumu ama almadım zateb yaz geldi olduğum il zateb cok soğuk bi il değil 😊
Pelin4462 Bizde aynıyız Allahdan evim sıcak üzerine tulum giydiriyorum artık ne yapayım öyle yatıyor .Şimdi bile uyuttum iki dakka gidip baktım gene atmış üzerinden yanlardan yatağa sıkıltırıncada battaniyeyi ağlıyo üzerimi açın der gibi 😂😂
ecemm-6161 Pelin4462 benim de evin cok sıcak KUZum uyku tulumu alacaktım zateb 1 ay sonra havalar ısınacak bende çift giydiriyorum yatağa sıkıstırıbca battaniyeyi ağlıyor yaramaz 😂😂🤦🏼♀️
ecemm-6161 eSved aynen canım doğru diyorsun evim cok sucak doğalgazlı zaten yaz da geldi zateb olduğum il de soguk değil zateb 😊
Sessizlik20 Bbenim kızım da surekli üstü acık hava soguk olsa da acıyor kapatır kapatmaz acıyor. Uyku tulumu da gıymıyor. Alıstık artık ustunu cok örtmüyorum 😂