meneksegul_68 Kızlar yardımcı olun bebeğim 2 aylık gündüz 5 dk kestirip uyanıyor vede çok huysuz aksam ise 8 buçuk 9 gibi uyuyor saati gelmeden uyutamıyorum gündüz nasıl uyuturum yardımcı olun
Smhablt meneksegul_68 sanırım 2 aylık bbekler hep öyle bu aralar benimde bbegim 2 ay 5 günlük gündüz uykuları yok desem yeridir ve bi kac gündür cok huysuz nedensiz aglıyoo akşam olunca gece uykusuna geciyo napmalıyım bilmyeum🤷🏻♀️
Adeviyee meneksegul_68 canım muhtemelen uyku saatini kaçırıyorsun ilk uykusuna bak 1 saatte bile uyutabilrsin gözlerini oluşturuyorsa esniyorsa uyut sonra da 1:15 ile 2 saat arası akşam altıya kadar uyut on dakika bile uyuşa uyumuş oluyor ama uyku saati geçince uyuması baya zor oluyor
meneksegul_68 Mirac_21032019 gece süper uyuyor şükür iki kere uyanıyor 7 buçukta uyanıyor Bi daha akşama kadar yok esniyor ağlıyor ama uyumuyor
Mirac_21032019 meneksegul_68 bizde 2 aylik oluyoruz bizimde gunduz uyuyo gece 2 ye kadar uyku yok 2 de uyuyo sabah kalkiyo
meneksegul_68 Mirac_21032019 Smhablt atak döneminde olabilirmi acaba bebeğim böyle değildi normalde gündüzler uyurdu şu sıralar böyle
Smhablt meneksegul_68 ben artık ona baglıyorum benim bebegim de gündüzleri güzel uyurdu son bi kac gündür böyle altı temiz karnı tok nedensiz aglıyor esniyor ama uyumuyor bazen omzumda uyuyakalıyor beşige koyunca hemen uyanıyor bi huysuzluk ki sorma