151120 aynıyız bide benimki ağlıyor.memede bana bakıyor ben gülümsüyorum falan biraz duruyor yine bağırıyor ,evde dolaşıyoruz geliyoruz biraz emiyor o kadar .tüm gün uyusun diye beşiğinde sallıyorum hayır uyutmasam dahada hırçın bir video izledim uyku gerilemesi diye geçiyor meme reddi vs ama geçer mi ki . İnan bebem gece 12 de uyur sabah 6 da uyanirdi şimdi gece kaç kere uyanıyorum zombi gibiyim bide sabah huysuzlufa devam