Merhaba güzel anneler, oğlum bugün 12 günlük ve işl defa dün gece sadece memeyle beslendi. Bu bana kendimi ne kadar iyi hissettirdi anlatamam. Normalde sağdığım sütü serçe parmağımla eds yaparak veriyordum ama dün bütün gece silikon meme ucuyla da olsa emdi. Başlangıç için güzel bir adım çünkü normalde beni asla emmiyordu. Eşimden silikon göğüs ucu istediğimde wee baby almış. Açıkcası büyük ve dandik bir şey. Aventin ucunu önerdiler ancak 2 boyu varmış ve neye göre almalıyım bilmiyorum. Bu konuda bilginiz varsa yardımcı olabilir misiniz? Çok teşekkürler. 🤗