Canım yulaf tüketmeni öneririm çok güzel tarifleri var. Hem süt kanallarını genişletiyor yulaf hem de kalorisi düşük. Ama daha çok yenisin bu aralar çok dikkat etmelisin sütüne henüz süt düzenin oluşmadı çünkü kesilirse çok zor durumda kalırsın canım. Allah korusun tabi ki. Tavsiyem ekmek tüketme, ekmeğin sana hiç bir yararı yok. Marul, ıspanak gibi yeşil sebze tüket hem süt çoğaltır hem de sebzeler midede fazla yer kapladığı için tok tutar. Ve bol su, ben günde en az 3 litre içmeye özen gösteriyorum. 🙏🏻 6. Haftan dolduğunda da egzersizler yapmaya başla, ama tabi kendini fazla zorlamadan. Şunu söyleyebilirim ki, normal doğum yaptım, hamileliğim boyunca çok kilo almamıştım 7 kg aldım yalnızca doğumdan sonra bayası gitti ama göbek gitmedi. Bebeğim 4. ayına girecek bu Cuma ama ben haşa bu göbekle savaş veriyorum. Egzersiz çok önemli