Merhaba anneler .
2 aylık bebeğim var düzenli olarak sabah 4te kalkıyor. Uyku saatini nasıl değiştirebilirim. Bir de 2 saatte 3 saatte bir emzirmeye kaldırıyorum . Acıkınca mı kaldırılmalı yoksa aynı şekilde devam mı edeyim. Bir seferinde gece 11 buçukta emzirdim sabah 4 buçukta kalktı. Ondan sonra aç kalmasın diye kendim uyandırdım hep. Siz nasıl yapıyosunuz.