Günaydın güzel anneler oğlum bugün 10 ay 1 günlük fakat ne bi emekleme ne yürüme ne de yürümek için bi çaba yok hâlâ normal mi sizce sizinkiler ne zaman yürüdü ayağa kalkmak için ne zaman çabalamaya başladılar dönüyor yüz üstü koyunca sürünerek oyuncağını falan almaya gidiyor ama bizim desteğimizle normal mi sizce?