Kızlar bebeğim 7 aylık eskiden gece geö te olsa geceleri düzgün uyuyan 1 kere uyanan bebek gitti son bir aydır yerine gece saat başı ağlayarak uyanan bi bebek geldi memeye alınca uyuyor yatağına koyuyorum en fazla 1 saat sonra ağlayarak geri uyanıyor emzik te tutmuyor birdenbire böyle olması normal mi doktora filan mi gitmeliyim bilmiyorum çok canımı sıkıyor bu durum fikri olan var mı