Bebeğim aşırı çığlık atıyor yani 6 aylık bukadarmı olur huzuru yerinde ama uyanık olduğu heran çığlık atıyor aaaa aaa diye. Bide sürekli uykusu var gibi yapıp ağlıyip gözünü kaşıyıp beşiğe koyunca başlıyor hareketlenmeye oyunlar gülmeler artık çok yaniltiyo beni yarm saat sallıyorum sonuç yine ayağa kalıyoruz gece uyksuu iyi ona bisey dediğim yok gündüz de uyumasın Tm sorun değil ama her dk aynı döngü az önce yatağımda oynuyoruz tabi sabah 7 kalktığından beri çığlık atıyor şimdi gözünü kaşıdı ağladı beşiğe yatırdım emzik verdim yorganla oynamaya başladı yani doğduğunda bi hastalık geçirdi beynin sol tarafı zarar görmüş olablr dediler sonra mr çekildi Sıkıntı yok demişler şimdi bunları yaptıkça acaba diyorum içim yanıyor