Bebeğim 2.5 aylık ilk doğduğunda sleepy kullandık yan bantlardan taşıyordu bide sırt tarafına azıcık geçiyordu. Sonra molfixe geçtik allah belasını versin hergün sırtından boynuna kadar çkıyordu kakası snra minies i çok övdüler trendyoldaki yorumları da okuyun istersrniz herkes çok memnun bi kaç arkadaşımda önerdi ama malesef çok kaka yaptığında o da geçiriyor. Galiba bebeğim isal gibi yapınca bi çare bulamadık bez konusunda