Elfrjn
kızım 15 günlükten beridir yüzüstü uyuyor, başka türlü asla kabul etmedi. Dr da çok tavsiye etmiyoruz ama kafasını çevirebiliyorsa sorun olmayacaktır dedi. Ancak takibi de bırakmayın dedi. Uykuları aşırı uzadı yüzüstü yatınca, 3 saatlik blok uykular uyuyordu☺️🙏yastık zaten kullanmıyorduk, üzerini de örtmemekte başladık, sadece bacak kısımlarını ince bir müslin bezle örtmeye başladık. Kızım yüzüstü yatmaya başladıktan çok kısa süre sonra kafasını çok iyi tutmaya ve çevirmeye başladı, üç aylıkken de dönmeye. Her bebek farklıdır ama yüzüstü yatmak her süreci biraz da olsa hızlandırdı, sırt be boyun kasları gelişti☺️ Eğer doktor zinhar yatmasın demiyorsa bırakın istediği gibi uyusun, takibi de bırakmayın.