Karas Günaydın kızlar gözümü bel ağrısıyla açtım (oğlumun ağlamasından sonra tabi 🤣) sürekli ilgi kucak istiyor 6 aylık kilosu fazla beni çok zorluyor ya kucakta ya kanguruda yani kendi kendine oynadığı süre çok düşük. Artık bel ağrımdan kucağıma zor alıyorum ne yapmamı veya kullanmamı önerirsiniz ? at kestanesi masaj jeliyle denedik buna fayda etmedi mesela
Kucukprensim Karas canım bende fibromiyalji ve bel fıtığı var benim oğlum da kucakta çok gezen bir bebek. Artık agrilarimdan agliyordum ne eşime ne de oğluma tahammül edemez hale gelmiştim ağrılardan. ne kremler ne ilaçlar denedim sadece fizik tedavide fayda gordum ama artık ona da gidemiyorum pandemiden dolayi. Hacamattan çok korkuyordum eşim beni zorla götürdü. Ağrılarımı o kadar kesti ki sana anlatamam. Bir dene istersen ama lütfen temiz ve işini iyi bilen hatta hastane ortamında yaptır yaptiracaksan. Benim şimdi ikinci seansın var koşarak gideceğim😂
Karas Prensim60 kolik değil ilgi istiyor genelde o yüzden, geceleri ise bu ara ağlayarak uyanıyo uykusu bozuldu
Karas Prensim60 6 aylık, aynı benimkide öyle :( artık dermanım kalmadı yürüteç alsak acaba rahatlar mıyım
Rabiaibrahim Ona kitap oku , aktiviteler yap onunla vakit geçirecek şeyler yapmaya çalış kucağında olmadan çünkü benim bebegm de ayni ve bnde de bel problemi var bn de böyle yaparak rahatlıyorum kimi zaman oyun halisina yanına yattigim bile oluyor yani😆
Veraveannesi Ben mama sandalyesinde cozum buldum birde emzirme yastiginin ortasina oturtuyorum oyle oynuyoruz yoksa cok zor ben 50 kiloyum kizim 8.5 kilo nereye kadar tasiyabilirim zaten 😂 allahtan oturmaya basladi cabukta kucak isi azaldi cok sukur sizde deneyin 6 aylik kizim oyle cozum buldum hatta cok alisti yarim saat tek basina oyalandigi oluyor