Y-1401 Merhaba bizim 40′mız pazartesi günü çıktı 40 gün boyunca kanamam vardı azalma olduğu günler var ama hep akıyordu ve devam ediyor şimdiye kadar normal midir başına gelen var mı ne olmuş olabilir bilgilendirirmisiniz
Hosgeldin Doktorunuz cagirdi mi sizi kontrole beni cagirdi benim de hala ara ara devam eden akintim var 35 günlüğüz