Gelincik06 söyle bi durumda var Eger bez cok uzun süre kalırsa ve bebekte o süreç içinde bi kaç defa altına yaptıysa kuru yer kalmayıncada sızabiliyot. Benim basımda geldi cunku ama açtığımda on taraftan asaga doğru baya ıslanmış kur yer kalmadığı icin bez nemi alamamış. Ama Eger bez beline oturduysa citcitar yan yana geldiyse o zaman bu sebepten dolayıdır. Kac saat kalıyor aynı bez