Bıktım artık geceleri sızdırmasından. Yine oğlumun üstü ıslanmış. Gece 12de degiştiriyorum bezini Normalde geceleri 1 defa uyanırdı bugun uyanmadı ve üstü tamamen ıslak. Bu sorunu yaşıyan var mı? Bana bez önerir misiniz sızdırmayan geceleri rahat edebileceğimiz