renkliruya 8aylıkken elma dilimleyip ver demişti doktorumuz 9.aydan sonrada tavuk balık köfte gibi şeyleri kendisi yemeye başlayabilir demişti bende direk bu soruyu sormuştum boğazına kaçarsa diye ☺️Uzman tv de ek gıda aspirasyonunda müdahale videolarını izle böyle durumlarda ilk müdahaleyi yapmalısın demişti 1 yaşına geldiğinde kendisi yiyebilir hale gelmesi için başlamak lazım bişekilde öğrenecekler umarım kazasız belasız olur