Umran60 Nedir bu 4 ay atağında mı meme mama yiyen bi oğlum mamasını gayet iştahlı yerdi dünden beri reddiyor az önce emdirdim emiyo ama ağlıyor mama yaptım yiyor ama ağlıyor uyuyor
ozlem21240493 Umran60 atak olabilir benim oğlumda öyleydi, zorlamayın zorladıkça daha da kötü olabilir. Teklif edin istemezse bırakın. Gerçekten çok acıktığında emiyolar zaten
Annehayat Umran60 aynı sorun bende de var canım anca uyanınca emiyor onun dışında asla emmiyor🥴ve çok huzursuz sürekli kucak istiyor galiba 4.ay atağı inşallah uzun sürmez ☹️
ozlem21240493 pembeblog 5ay 3günlük şu an meme reddi bitti neyse ki. Gece-gündüz uykuları da düzene girdi sayılır nerdeyse. Zor bir dönem hem anne hem bebiş için ama geçiyor merak etmeyin 🤷🏻♀️
Omerkayra1 @Umran60 ah o 4.ay atağı.Daha iki gün oldu ama cok zorlayacagi belli gunduz uykulari kisaldi gece saat basi uyanmalar basladi 😬😬