Merhaba anneler. Bebeğim tam bugun 6aylık oldu. Gece uykusunda mamasını yedirirdim ve gözünü açmadan devam ederdi. Şimdi ise gece 12denyedi dalması bir buçuğu buldu. Az önce yine yedi saat beşte ve su an saat bes bucuk hala uyanık. Hemen uyurdu ve sabah engeç yedide kalkardı. Neden böyle fikriniz var mı ?