4 ay 22 günlüğüz geceleri kalkar emer yatardı bazen üç bazen iki bazen de dört saat uyurdu son bir hafta yada daha uzun belki de yarımsaatte bir mızıldanıyo ıkınıyo gazı var gibi uyanmadan ama yanına gidip kucağıma alıp gazını cıkarıyorum uyanmadıgo için cıkmıyo çoğu zaman ama rahatlıyo max 40 dk uyuyo gündüz desen kısa kısa uyuyo böyle değildi bu çocuk n’oluyo olabilir? Doktorluk mu 😢