Arzu929292 sarılık tehlikesi geçmiş o yüzden uyuması daha önemli. Benim kızım da aynı şekilde 12 gibi emer uyur ve 6-6,5 gibi uyanır. Nadiren de 4.30 gibi uyanır bu hiç değişmez. Kilosu sağlığı da iyi. Uzmanlar iyi uykunun da beslenme kadar önemli olduğunu sürekli söylüyor zaten. Ben o aylarda kaldır da doyur diyen doktor görmedim açıkçası