Eliffffffffffff Büyük oğlum kolikti. Üstüne benim acemi anneliğim ve tedirginliğim + lohusalık derken 2,5 aylıkken bi meme reddi başladı ve sütüm azaldı. Danışmandı destekti sağım filan yaptım yaklaşık 3 ay. 5.5-6 aylıkken tamamen memeye döndü oğlum. Bu süre zarfında sağdığım sütümü kaşık,fincan,şırınga ile verdim.Bilerek biberon kullanmadım ona alışmasın diye.Zordu ama inat ettim. Ve sağdığım sütü de annem eşim dahil asla benden başka kimse vermedi verdirtmedim.Beslenme zamanı dahi benim kokumu aldı,benim gözlerime baktı.Benim kollarımdaydı.Parfüm deodorant rollon vs kullanmadım uzunca bi süre.
Arkadaşımda bebeğini başta emziriyordu sağlık sebeplerinden raporlu mamaya geçtiler.Her öğünde kendisi karnını doyuruyor.
Mama veya Meme, anne beslemeli bebeği.Nasıl ki onları biz yıkayıp temizliyoruz,beslenmeyi de öyle düşünün. Alın koynunuza başını okşayın,yanaklarını sevin,şarkılar söyleyin.Sizi görsün ve temel aktiviteleri sizinle olsun.