Tugce0158 hiç korkmayın. Benim bebiş 6.gün kontrolünde 13 dü. Zaten en fazla bu kadar yüksek olur. Endişelenme dedi. Bende o 2-3 gün sürekli emzirdim. Gündüz 2sa1 ,gece 3sa1…uyandırdım hep. 3 gün sonra konrolde 11 e düşmüştü. 4 gün sonra tekrar başka bir yere kontrole götürdüm..ölçmediler bile geçmiş dediler. Şu an 15.günümüzdeyiz. Azcık göz akları/skleralarının kuyruğunda var. Hiç endişelenmeyin emzirince ve bol çiş/kaka yapınca geçiyor