Annekeki kimse boşver dememiş.o da insan.ilk defa anne olmuş.canından can olmuş.onun için endişeleniyo ve insanlar allah göstermesin çocuk çok kötü bi hastalığa yakalanmış gibi yazmışlar.tabiki doktora gitmeli.kimse gitme yazmamış.o kız gece uyuyamamış.saçmasapan yorumlar yüzünden.allah korusun meleklerimizi.iyi düşün iyi olsun.bu kadar basit.