Keremcanannesi Kizlar oglum dünden beri öksürüyodu.bugünde burnu akiyo ,grip olmus yarin saglik ocagina götürcem serum fizyolojikle temizliyorum,sürekli ne yapsam iyi gelir.
Nilguny Keremcanannesi az önce bir postta yine yazdım umarım faydası olur, 2 diş sarımsağı ezin üzerine zeytinyağı ekleyin varsa çörek otu yağı ekleyip bebeğinizin ayağına sürün üzerine çorabını giydirin bunu sabaha kadar üç kez tekrarlayın hemencik iyileşecektir inşallah. Geçmiş olsun miniğe.🤲🏻