ilkemahsen hastanede yapilan aşı yapicaklar ilk dogdugunda ateş vs yapti mi genelde yapmıyor cunku 5tane aşı olduk hiç biride ates vs huzursuzluk yapmadı bu arada hiç öncesinde ilac vs kesinlikle vermedim bünyesi kaldırsın dedim ebe de ateşi 38olduktan sonra kullan dedi ben eve ne olur ne olmaz diye calpol aldım kullanmadım gerek kalmadı sizde bir sorun yaşamassiniz umarım