Prensesannesi15 Ne yapmam lazım kızlar hırıltısı için nasıl geçer sizce hangi ilaç iyi gelir yardımcı olurmusunuz.
Dilara412 Prensesannesi15 kaç aylık benim kızımda da vardı her bebekte ilk zamanlar oluyor sonra kendiliğinden geçiyor burun temizliği yapıyor musunuz
NunuDudu Prensesannesi15 doktora gittiniz mi yani burun akıntısı VS var mı. Çünkü hırıltı önemli ciğerlerini bir dinletseniz iyi olur. Benim kızım da o aylarda hırıltı ateş sonucu akciğer enfeksiyonu çıkmıştı. O yüzden hırıltıdan korkarım.
limonlukarpuzzz Prensesannesi15 burdan alacaginiz hiç bir şeyin size faydasi olmaz. Doktora gitseniz iyi olur Allah korusun tedavi edilmese bronşit astim filan olur. Cigeerlerinin dinlenmesinin bir faydasi olur doktorun gormesi en mantiklisi.