Dogabebekkk Merhaba anneler bu mamayı kullananlar memnun musunuz bebeğinize iyi geldi mi kullanmayı düşünüyorum ama emin olamadım bilgi verir misiniz bebeğim kilo almıyor hiç aynı kilosa kalmış bir aydır süt diyetine de gittim ama hala düzelmedi 😔😔
Yenidennn Dogabebekkk merhaba, bu konuyu doktor ile konuştunuz mu? 4 ay falan kullandım bende. Bilmiyorsanız doktor yazdigi zaman ücretsiz karşılayabiliyorsunuz. Tadı biraz kötü, içmekte zorlanabilir ilk başta. Doktor pekmez veya vanilya şurubu önermişti ancak ben sade ıcirdim daha sonra alıştı kendi. Alerjimiz bitti şu an kullanmıyoruz.
Alicimkalp Dogabebekkk iyi bir mama benimki 6 aydır kullanıyor. Raporlu alıyoruz biz o nedenle ücretsiz. Tadı kötü biraz zorlamışsınız içermekte ama içmeye başlayınca iyi gelir diye düşünüyorum benim oğlum 500 gr altında ortalamanın ama doktor problem yok diyor büyük bi eksiklik değil diyor.
Dogabebekkk Yenidennn doktorumuz iki hafta daha bekleyelim dedi mamaya geçmek için son şans diye kilo alımına bakacak bir de özel muayene o yüzden ücretle alınıyor galiba 🙁 bulunduğum yerde tek doktor var hastane de o da anne sütüne zorluyor ama bebeğim iki aydır toplamda 400 gr aldı bu yüzden düşündüm mamayı 😔😔
Emir123ali Bende kullanıyorum bizimki hiç katkısız hiç zorlanmadan içti şükür bizdede işe yaradı alerjisi olan bazı şeyleri atlatdık şükür kilo olarak yani her bebek gibi alacağı kadar aldı
Dogabebekkk Emir123ali bizimkinin kilo problemi var inşallah iyi gelir mama bazıları kötülüyordu ama sanırım alerjik bebekler için en iyisi bu mama
Gok_53 Dogabebekkk özel muayenede olsa alerjik bir durum olduğu sürece raporlanıyor bunu doktora bildirin . Bebeğin alması gereken miktarı ay olarak hesaplayıp rapor çıkarılıyor . Biz de kullandık doktorumuz özeldeydi fakat tek başına rapor çıkarma yetkisi olmadığı için alerji doktoru çıkardı . Tadı kötü evet ama bir süre sonra alışıyor . Kilo olarak da bebeğin gelişimiyle alakalı ekstra bu mama kilo aldırmıyor alması gerekeni alıyor canım ☺️
Dogabebekkk Gok_53 ben de yazdırayım öyleyse ama bizim kilo problemimiz var gelişimi geride kalmasın diye kullanmak istiyorum zaten 😊 anne sütü ile ilk 2 ay kilo alan bebeğim 3 ve 4 de toplam 400 gr gibi bişey aldı oldukça düşük 😔
Gok_53 Dogabebekkk siz anne sütü yeterli olmadığını zaten kilo ve gelişimi geride kaldığını görünce doktor yazıcaktır size . Ama anne sütünün yeterli olmadığını zor eksiğini belirtin ☺️
Ayyuzlum04 Bız butun mamaları denedık necoit, aptamil as, nestle ın vardı, enson evolvia kabul etti vanılya surubu ıle denedim suan azalttım sadedye gecıcek inşallah