[silindi] Hanımlar oğlum 1 ay 19 günlük oldu. Ama bugün sürekli huysuzdu. Kucaktan bırakınca çığlık çığlığa ağlıyor. Alınca susuyor. Ama daha 8. Haftaya girmedik. Böyle bir durum yaşayan var mı
Ylcmelis [silindi] Anne kucağında bebekler kendilerini güvende hissediolar o yüzden. Bnmde bebeğim byle sabah nasl uyanırsa günboyu öyle oluyor ağlayarak kalkarsa hep huysuz günboyu sessiz kalkarsa da sessiz sakğn güzel geçiyor biz 2ay 15günlüğüz 🤗🤗🥰🧿🙈🤲🙏
NNF19 [silindi] doğduğu tarihten değil tam 40.haftası dolduğu tarihten hesaplayabilirsiniz. Ortalama 7.hafta ortasında başlayıp 9.hafta başlarında biter. Allah yardımcınız olsun ben çok zorlanmıştım ta ki 4. Ayda 35 günlük atağı görene kadar 😂😂
[silindi] Keskeuyusam Kolaylıklar dilerim. Peki kaç günlükken başladı. Yani daha bugün başladı. Gündüz huysuzdu hep. Normalde hep gülümser bugün pek gülümsemedi. Ve ne kadardır devam ediyor sizin?