Bebeğim 8 buçuk aylık .(Gelişimi normal emiyor)İlk başlarda bir hevesle başladık kabak havuç patates elma yoğurt pekmez yumurta sarısı güzel gitti.ne zamanki sebze çorbaları tahıl et tavuk suyu işin içine girdi kızım tek lokma yemiyor.İnterntten dünya kadar tarif bakıyorum deniyorum bir türlü yediremiyorum.ne yapacağımı şaşırdım öyle üzgünüm ki bana bir akıl verin lütfen.Ya alışamazsa kendimi çok yetersiz hissediyorum bu konuda 😞 her istediğinde emziriyorum ama yetmez dedi doktorumuz.