Doğum yapalı 47 gün oluyor kanamam bitmişti ama tekrar başladı az az sürekli bitip bitip geri başlıyordu zaten de 40 çıktıktan sonra olması tedirgin olmama sebep oldu aynı durumu yaşayan var mı acaba bu arada 2. Doğumum normal doğum yaptım kesi dikiş yok onlarla alakalı değil yani teşekkür ederim şimdiden