Kizimda tv konusu hep kısıtlı ve sınırlı olmustu su an 6 yasinda ve ekrana inanılmaz bağımlılığı var tv acik olsun önündeki yemegi yemeyi bile unutur babasindan gecmis sanirim o da öyle ben tv önümde acik olsa saatlerce bakmam benim kızımı yetistirme tarzima gore ekrana hic bakmamaliydi ama iste genetik yatkinligini degistiremiyorsunuz oglum 2 aylik su an izletmiyorum kontrol bende ama ablasi sebebiyle illaki izleyecek 2.cocukta her zaman kati kurallar olusturamiyorsunuz bide etraftaki örneklerle cok kıyaslama yapıyor çocuklar mesela çevresinde tablet tv sınırsız olan akraba cocuklari var onlari gorunce kızım benim kisitlayici tavrimi kendisine eziyet olarak yorumlayabiliyor