Kaganpasa20 valla cnmmm onu bilemicem ben hic fitil kullanmadimm..bunu bende anlayamazdimm doktorumuz anladi sindiriminde problem oldugunu karnini elledi kac gundur kaka yapmiyor dedi bende üc bes gun yapamiyoruz dedimm peki yapinca kendimi yapiyor dedi...bende zeytinyagi ve sardunya yapragi ile uyari verince anca yaptirabildigimizi soyledimm..makatina bakti parmagiyla muayine etti hemen anladi dedigim gibi cocuk cerrahini yonlendirdi o da ayni seyi soyleyince tedavi basladikk..