Aselinaannesi Anne80 doktora gitmeye gerek yok cnm aşı yeri iyi oluncaya kadar o şekilde iltapli olur kendi kızımdan biliyorum çünkü
Minikuzu Anne80 4 aylıkken sivilce gibi paylamıştı baya iltihap aktı doktorumuz siz müdahale etmeyin normal demişti
PasaAnnesii Anne80 cnm bana iğneyi yapan kadın demişti 3 gün iltihap akar kabuk olur sakın sökme dokunma demişti 3 gün banyo yaptırma dedi
bitanem123 Anne80 hiç elleme bile yokmuş gibi davran yoksa gerçekten iltihap olur aşının tuttugunun göstergesi o canım
arikinannnesi Anne80 bizim de doktorumuz söyledi 4.ayda iltihaplanma olacak korkmayın diye yeni yaptık aşıyı normalmiş merak etmeyin.🌺
tari Doktorum aşıdan 2 ay sonra olur dedi merak etmeyin demişti. Şuan bizde de izi çıktı. İltihaplanma da bekliyorum 4. Ayda