Anne19 ben de 3.kutuma başladım. 2 kutu boyunca full kanamam vardı. Doktoruma sordum, normalde insanlar adet görmezler ama herkeste farklı etki ediyor. 1 ay daha geçmezse kanamam bırak ilacı dedi ama 50 günün üzerine bitti çok şükür kanamam. Başlamaz insallah tabii. Başlarsa yine bırakacağım bu sefer ilacı😬