Aysederen51 3,ay 3 günlük kızım var hangı mamayı denedıysem içmiyor başına böyle birsey gelen varmı arkadaslar yardımınıza ihtiyacım var
deletedmom2200 Aysederen51 benim oğlumda asla kabul etmiyor canım 😕 hipp ve SMA denedik hem devam sütünü hem toz olanını kaç defa denediysek geri tükürdü ağladı vazgeçtik bizde
Emine-tekn Aysederen51 ya bimde bitane bebevita mı ney öyle bi ismi var bi onu deneyin anne sütüne çok benziyor tadı 😂 bizim bi arkadaşın bebeside öyleydi bi onu içti
Eymen190218 afrikaharitasi insanlara niye yanlış bilgi veriyorsunuz pirinç unlu mama formül mamadan daha mı iyi.onun gelişme etkisi var