Zeyzey2616 Hanımlar merhaba Oğlum 11aylık çok şükür artık ilk adımlarını atmaya başladı bende ayakkabı almayı düşünüyorum. Vicco düşünüyorum. Oğlumun ayakları tombik oldugu için bi kaç ayakkabı denedik ama tam sığmadı sığan ayakkabıda baya büyük durdu. Tavsiyeleriniz neler?
SonSerce Benim kızımın da ayakları üst kısmı kemikli, mutlaka deneyerek alın. Üstten çırtlı olan modellere bakın onlar daha rahat oluyor (vicco ilk adım ayakkabısı yazıp görsellere tıkladığınızda açılan görseller gibi)