Bebeğim 8 aylık böyle yapmazdı hiç uyutuyorum uykusu var ağlayarak uyuyor dalamıyor bir türlü tam dalıyor uyuyor diyorum yine hafif ağlamaklı kalkıyor mızmızlanıyor geri yatıyor neden böyle yapıyor acaba fikri olan var mı karnı tok altı temiz banyo yaptırdım birde kuru öksürüyor 2 haftadır ilk başta doktora gösterdik bir sorun yok dedi şimdi balgam var ve oda hırıltı yapıyor