des_ay Kızlar iyi geceler, dogum yapali 3 ay olacak ben de aşırıyorgunluk daha doğrusu sanki beni dövmüşler gibi kemiklerim ağrıyor oturduğum yerden kalkarken yaşlılar gibi tutunarak ağrı içinde kalkiyorum bu durumda olanlar var mı merak ediyorum
Miroveannesi des_ay ay ben ben 🙋♀️ belim felan xok kotu bacaklarım hele eklem yerlerim oturup kalkarken dehset aciyor. 4 ay oldu doğum yapali
Rabia369202 des_ay benimde 3 ay olacak aynı durumdayım eskiden daha dinç hissediyordum şimdi heryerim ağrıyor neden böyleyiz ki
Bimelekannesi Miroveannesi 1 sene oldu eklem yerlerimdeki sıkıntılar hala geçmedi oturup kalkarken dizlerim paslanmış da zor eğilip düzeliyor sanki 🤷🏻♀️
Miroveannesi Bimelekannesi aaa ay ya nolcak böyle cok kotu bir durum . Vitaminlerimiz mi gitti doğumla birlikte noldu 😂 bazen oturduğum yerden kalkamocam diye korkuyorum
Bimelekannesi Miroveannesi 😂 valla o korku bende de var pandemi korkusuna gitmiyoruz da hastaneye bi yere Allah korusun elden ayaktan olucaz neden oluyor acaba dediğiniz gibi vitamin eksikliğinden şüpheleniyorum bu hafta içi değerlerimi bi ölçtürmeyi düşünüyorum
des_ay Vitamin eksikliğinden olabilir ben de öyle düşünüyorum doktorum 4 ay kadar devam et vitaminlerine dedi ama ben bebisten aklına gelmiyor icmek