Kızlar çok severek aldim çokta guzel ama satma sebebim 3 ay ünce aldim buyyk kızıma küçük kızımı hesaba katmadan aldım odalari bi yatak bi dolap yeri var ve küçük kızım artik besikten atiyor kendini e benim odam da kalıyor diye hic yeri onu hesaba katmayarak aldik şuan 2 yatak oraya sığmaz mecburî yeten satıyorum zaten 3 ay ünce aldim yavrulu resim bilmiyorum nasil atılıyor yeni zaten 3 ay oldu alali ihtiyaçi olan hem ona hem bana yarar sevgiler..