Busraabdullah Arkadaşlar 2 aylik aylık bebeğimin sürekli gözü cabaklaniyor damla kulalndim fayda etmedi aranizda böle bir şey yaşayan varmı Varsa nasıl gecirebilirim
Ikrazumra19 Busraabdullah gorumcemin kizinds vardi 1 yasina kadar damla filan kullandi fayda rtmedi en sonunda kucuk bi operasyonla hallettiler doktor masaj filan onermisti
Mavismila Busraabdullah valla canım ben sana şimdi bişey söylicem ama bilmiyorum uygular mısın uygulamaz mısın benim de bebeğim iki aylıkken çapak oluştu sütümü sağdım şöyle bi çay kaşığı kadar sonra temiz bi pamuğu o süte batırıp kızımın gözünü onunla sildim bir iki defa öyle yaptım maşallah o gün bir bugün iki bir daha olmadı çok iyi geldi
Asabi_Bebe Busraabdullah yeğenimde vardı sürekli gözleri çapaklanırdı ve şişerdi doktora gittiler ufak bi operasyonla hallettiler.istersen bi doktora götür
Aysegul1aren Benim oglumun 3 bucuk aya kadar capakliydi doktora gittim damla verdi geçirmedi ama her sabah sütümü gozune damlattim temizledim biraz bekledikten sonra ayrica cayla temizledim günde 2 kere damla falan iyi gelmiyo
Busraabdullah Aysegul1aren bnde damlatcam cnm aynen damla ise yaramıyor ve zararı da vardır antibiyotik sonuçta
Cigdemsenol Busraabdullah Bebegimde ayni problem vardi. Dr bi sure sonra artik damla verme dedi. Bi masaj öğretti cok faydasını gördüm. Sabah öğlen akşam burnunun hemen bitiş yanina baskı yaparak birer dakika bekletin dedi. Sonra akan akti siliyordum çıkanları. Sonra sonra hiç kalmadı. Denemenizi tavsiye ederim.
Busraabdullah Cigdemsenol aynen Bnada onu gösterdi canım ama haff bastrp cekiyorum hemen bir dakika beklemiyorum ve dediğin gibi bastrnca akio gözü ozmmn bbee 1 dakikayı deneyim cnm
DilanG Busraabdullah Merhaba 4. Ayına kadar benim oğlumda da gözyaşı kanalı tıkanıklığı vardı günde kaç kez pamukla sildigimi bilmiyordum kontrolü olduğu gün doktoru masaj deneyin dedi annem bir iki kez masaj yaptı ertesi gün düzeldi bir daha olmadı kendiliğinden de geçebilir operasyon da yapan olmuş bildiğim kadarıyla ama masajı deneyin isterseniz
Busraabdullah DilanG bnde de suanole cnm damla kuklanirken gecio bırakınca tekrar bnde msj yapıyorum ama yine akıyo anlaamdim
DilanG Busraabdullah Göz pinarindan burnunun kenarına doğru hafif bastırdı annem video vardır daha anlaşılır olacaktır öyle çok da yapmadık iki kez anca
Ekozoglu61 Busraabdullah bundan 1 haftaya kadar bende muzdariptim 1 aydir olan bir akintiydi damla hicbir ise yaramadi gözüne anne sutumden damlattim 1 haftada tertemiz olduk sizede tavsiye ederim bende yapanlardan duydum cunku
Aysegul1aren Busraabdullah biz cok kullandik onun yaninda kremde kullandik ama faydasini gormedik canim cayi da dene bak