Lina-buglem1 Ben banyo günleri hindistancevizi yağı sürüyorum. Bade natural dan aldım doğal. Bizim ailenin erkekleri de, eşim de kel 😒Oğlumun da saçları ince ve seyrek. Haziran’da doğum günü ondan sonra kazıtacağım. Çok şekilsiz uzadı bir de kafa derisini, yapısını tam göremiyorum. Konakları var hala