Oğlum da 36+7 de sezeryanla doğdu hastanede işitme testinden geçti. küvezde kaldığı için daha detaylı referans hastanelerinde bakılması gerektiği söylendi , dedikleri yere gittik hastanede geçti olarak var zaten şimdi testi yapmayalım 6. Ayda gelin dediler ☺️