Merhaba, arkadaşlar 4.5 aylık bebeğim var. Bu 4. Ay sorunsalı bitmiyor. Bu aya kadar uyku düzenimiz beslenme alışkanlıklarımız vardi. Bu aralar cozuttuk 🙄🙄 tekrar tekrar ayni rutinleri uyguluyorum. Özellikle uyku için. Uykuda gazını çıkartan yavrum, simdi solucan gibi kıvrılıyor. Deminde ayaklarını yataga pat pat vurup durdu gözleri kapalı. Süt alerjisi nasil birsey yasayan annelerim yardımcı olabilir mi? Bağırsak hareketleri mi rahatsızlık veriyor acaba? Bu arada anne sutu alıyor gunde 1 sefer mama.