Bazı insanları hiç anlamıyorum, mamaya zehirmiş gibi bakıyorlar 🤦🏻♀️ bende hem meme hem mama ile besliyorum. Bunun ne zararı olabilir ki? Kendi çocuk doktorum söylemişti Ne bebekler gördüm Mama ile Hayatta kalıp yaşıyorlar diye. Dün oğlum sağ göğsümü o kadar sert emdiki acıdan acile gittik memem davul gibi şişti. Meme travması olmuş. Şuan sadece sol göğüsten emzirebiliyorum. Doktor antibiyotik verdiği için de ilacı içince 6 saat yine emziremeyip mecbur mama veriyorum.