busraozturkicenn oy oy 4. ay atagının ilk 15 günü kabus gibiydi. Günde sadece 2 saat ile 15 gün dayandım. kucaktan inmeyen ve 2 dk dan fazla emmeye odaklanmayan bir bebek olmustu. Tam 35 gün sürüyor ama 20. günden sonra hafiflemişti atak ya da ben alısmıstım bilmiyorum. destek isteyin eşinizden. Emzirirken boynunuza asacagınız zararsız bir nesne ( kırmızı veya siyah) ilgisini cekerse emme süresi uzar. Odaları gezdirmek, müzik dinletmek, dus aldırmak rahatlatıyor o dönemde.kolaylıklar dilerim