Kızlar merhaba 5 ay 15 günlük bir oğlum var yaklaşık 1 hafta önce ishal olmaya baslamisti günde 5 6 kez yapıyordu sonra kusma ve sonra ates doktora gidince kaka ve idrar tahlili yapıldı ve kakasinda enfeksiyon cikti doktorumuz iltihap kurutucu toz verdi birde calpol ve ishali kesilsin diye entonegermina bebek için olanını yazdı aldık ve 3 gün ishalimiz durdu cok şükür atesimizde kusmamizda durdu .. Ama aşırı dercee istahsizligimiz başladı sadece sabah 10 da 100cc mama yedirdim ve bu saate kadar ac karnına sadece su içiyor kac sefer mama döktüm hattı hesabi yok meme emmiyor zaten istahsiz di bu hastalıktan sonra daha çok arttı şuan hic bisey yemiyor başına böyle bisey gelipde atlatan varmi