Aslanmamy Kızlar daha önce evolvia kullandım böyle bir sorun olmadı ama aptamil mama 3. Kutudayım mamanın bir kısmı ne kadar karıştırırsam karıştırım çözünmüyor dipte kalıyor
Bskulku Aslanmamy Mesela 240 cc yapacaksan 120 cc su koy mamayı koy çalkala geri kalan suyu sonra koyup tekrar çalkala. Bende aptamil kullanıyorum ama öyle bi sorunla karşılaşmadım. Bu şekilde daha iyi karışır belki
Aslanmamy Bskulku öyle deneyim 90 cc ye 3 ölçek atıyorum kaşıkla karıştırıyorum çalkalayınca çok köpüklenşyor ve gaz yapıyor diye
Bskulku Aslanmamy kaşıkla hiç karıştırmadım açıkçası köpük gaz yapar diye düşünüyorsan 120 yapıp 90 verebilirsin ben ilk aylarda öyle yapıyordum büyüdükçe taö ölçü yapmaya başladım
Aslanmamy Bskulku anladım bir dediğiniz gibi deneyim ben çünkü bildiğiniz 1 ölçek resmen çözünmüyor biberon da kalıp halinde kalıyor