Mom078 Necla61 Hacı Şakir sabunla yıkanınca vallahi dünyanın en güzel en temiz kadını gibi hissediyorum 😁Gerisi Fasa fiso
BeyzaLivaLeyla Necla61 bu aralar yüzüme renk açıcı olarak süt ve karbonat peelingini duydum 1 kere yaptım cidden iyi her duş sonrası 5 dk bekletip yıkamayı düşünüyorum bakalım bıyık lekem gidecek mi? Yapan var mıdır acaba?
Miroveannesi Necla61 bacim sabah kalkınca bazen yuz yıkamaya fırsat bulamıyorum bakim yapan varsa helal olsun 😂😂😂
Necla61 Miroveannesi 😍 doğru diyorsun bacim ama yine de insan değişiklik.ve kendini iyi hissetmek istiyor yaaaa
BeyzaLivaLeyla Necla61 bencede olur inşallah işimize yarar karbonatın leke açtığını biliyorum düzenli dişler fırçalandığında dişleri beyazlattığınıda biliyorum
Miroveannesi Necla61 dogru bacim , ben makyajliysam eger farmasinin aynisefa yuz yikama jeliyle yüzümü yıkıyorum ardinda sebamed pişik kremi sürüyorum mis gibi 😂 ama her zmaan değil nadiren makyaj yapınca 😏
Minikcivcivim Necla61 yüzümü her sabah dalinle yıkıyorum pamık gibi yapıyor. Güllü peelingim var haftada bi de onu yapıyorum. Saçıma keratin yapıyorum. Tırnaklarıma manikür yaptırıyorum ve her akşamda vazelinle masaj yapıyorum. Başka şuan aklıma gelmedi😅
Necla61 Minikcivcivim vaaay çok iyi ya ben bazen yüzümü dahi yıkamadan yatıyorum yaaa bunun formülü ne acaba 😂🌻
Minikcivcivim Necla61 hahaha formülü kendini iyi hissetmek😅 tabi benim çocuk 27aylık olmak üzere artık büyüdü onun da rahatlığı var tabi 😅