Yarın kızım bu aşıdan olacak sevgili anneler daha önce yaptıranlar aşı esnasında bebeğiniz ağzından attı mı yada öyle bir ihtimal var mı çünkü biz hiç şurup veremiyoruz direk ağzından atıyo damlalarıda atıyo aşıyı atarsa olmaz mı acaba
birde aşı sonrası bi yan etki oluyor mu huzursuzluk falan?